Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind u de vragen die wij het meest gesteld krijgen.
Lees dus gerust eens alle vragen door en wellicht staat het antwoord op uw vraag er al tussen.
Toch niet het antwoord gevonden waar u op hoopte?

Bel gerust met 0598-470709 om een van onze medewerkers te spreken.

Kan ik mijn huuropdracht annuleren?
U kunt uw opdracht annuleren door ons onmiddellijk hierover een e-mail te sturen. Dit doet u door onze huurbevestiging aan ons te beantwoorden. Geef daarin duidelijk aan dat u de opdracht niet wenst door te zetten. In onze verhuur voorwaarden staat vermeld wat de kosten hiervan zijn en de bijbehorende termijn.
Vragen jullie een borg bij verhuur?
Nee bij ons hoeft u, op een enkele uitzondering na, geen borg te betalen. Wel dient u zich te legitimeren middels een rijbewijs, paspoort of ID kaart. Wel zal u een contract moeten tekenen. Kijk hiervoor onder de vraag: Waarom een contract en geen borg.
Waarom een contract en geen borg?
Wij vragen u bij het ophalen van de gehuurde goederen of bij het bezorgen van de goederen om een contract te tekenen. Dit doen wij omdat wij geen borg vragen. In het contract staan de algemene voorwaarden vermeld. Wij willen u er zo op wijzen dat u netjes met de gehuurde spullen omgaat. Wij gaan er vanuit dat dit klantvriendelijker is dan een groot borg bedrag te vragen.
Kan ik bij Lamain Verhuur ook afhalen?
Het is mogelijk bij ons uw gehuurde goederen af te halen. Op afspraak kunt u terecht bij ons magazijn aan de Lloydsweg 9 te Veendam.
Moet ik de tent zelf opbouwen?
Wanneer gewenst kunt u een partytent huren welke u zelf op en af kunt bouwen. Wenst u liever geen werk te hebben van het bouwen van een partytent? Maak dan gebruik van onze partytenten inclusief op & afbouw verzorgd door Lamain Verhuur.
Als ik op zaterdag iets huur betaal ik dan twee dagen?
Nee, indien u op zaterdag iets huurt, betaalt u gewoon 1 huur dag. Aangezien wij op zondag standaard niet open zijn komt het gehuurde automatisch op maandag pas retour. In overleg kunt u een uitzondering krijgen en de goederen wel op zondag retour brengen.
Wat als mijn gasfles bevriest?
Bij extreem lage buitentemperaturen of een zeer groot gasgebruik kan een gasfles bevriezen. Dat is een volkomen normaal fenomeen. Is uw gasfles bevroren? Schakel dan uw gastoestel dat verbonden is met de gasfles tijdelijk uit, tot de gasfles weer opgewarmd is. Schakel dan uw toestel en de gastoevoer opnieuw aan en uw gasinstallatie zal opnieuw normaal werken.